12 Eylül 2013 Perşembe

Fotoğraf İçin Dünyayı Gezmek


"Ben O kişiyim.
Aşk esin verdikçe kamerama sarılır,
ve onun yüreğime sunduklarını yakalarım.
Işığım senden gelir ey AŞK! " (mmey2010 yol notları)
Yıllardır sessizce kilometrelerce yol yaptım, yüzlerce şehir onlarca ülke ve 4 kıta dolaştım , sayısız fotoğraf kareledim... bilmediğim bir dolu dili bir kaç cümlede olsa öğrenip o kültürleri onlar gibi deneyimledim. farklı gökyüzü, yıldızlar, denizler nehirler okyanuslar gördüm... her defasında özlemle istanbul'uma koştum... ama tüm bu kilometrelerce yol milyonlarca anı ve derin izler bıraktı. çok biriktim. aslında kelimelerden çok fotoğraflarımla anlatmak isterdim. Ancak  ne yazık ki tüm fotoğrafları  sizlerle sergi olmadan paylaşamam. ama gezi notlarımı en yalın şekliyle ve görsellerle sizlerle paylaşacağım.
ve fotoğraf için  dünyayı gezmek nasıl  belki biraz anlatabilirim. ...


Western Australia - two rocks photo by MM

2 yorum:

  1. Duygularıma tercüman olmussun :)
    benim gibi düsünen biriyle karsılaşmaktan ziyadesiyle mutlu oldum..

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler . bu yazımın devamı henüz yayınlanmadı.

    YanıtlaSil

tüm soru ve yorumlarınız için lütfen yazın .